Kokboksvinst

Klicka på bilden så kan du beställa grillboken på Lumio Förlag.

Grattis till vinnaren

För en vecka sen startade jag en tävling där jag lottar ut ett signerat exemplar av min grillkokbok.

Ulla-Karin Lundberg blev den som med lottens hjälp snart kommer att få hem den i brevlådan och kunna njuta av naturligt goda grillmiddagar.

Grattis, Ulla-Karin, hoppas du får mycket glädje av mina recept i sommar.

Här kan alla ni andra som vill köpa kokboken Birgitta Höglunds bästa grilltips beställa den direkt från Lumio Förlag.

Här finns den på Bokus och på Adlibris, om du hellre köper den hos dem.

Själv har jag lite semester just nu och njuter av att ha erövrat titeln ”Best in the World” på kokboks-VM i Kina med Låt bönor förändra ditt liv – Kokboken.

Återkommer med ett inlägg om allt som hänt kring det och de senaste dagarnas resa till Klövsjö och Röros.

Önskar er alla en riktigt skön grillsommar med en gurkdrink från grillboken ❤

Gurkdrink
Foto Mikael Eriksson

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2019/07/14/kokboksvinst/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.