Min grillkokbok har kommit ut på nytt

Naturligt goda grilltips

Jag fick mail från Lumio Förlag att nyutgåvan av min tidigare slutsålda kokbok ”Grillmat LCHF” är klar.

”Birgitta Höglunds bästa grilltips” är den nya titeln, den har just kommit från tryckeriet och är nu på väg till alla som förhandsbeställt den.

Det passade ju extra fint att den kom precis nu när jag firar 9 år i bloggvärlden.

Jag är så glad att jag började blogga och på det sättet kunde få dela med mig av mina matkunskaper, vilket lett till 5 kokböcker och en hel del andra spännande och matrelaterade äventyr.

Här finns boken att beställa i nätbokhandlarna Bokus och Adlibris, fråga gärna efter den hos din lokala bokhandlare så kanske de också beställer hem den.

Rabarberchutney och paprikachutney

Blåbärspesto och nässelpesto

Färskoströra

Apelsin- och rosmarinmarinerat grillspett

Nytt i den här utgåvan är förordet, skrivet av mina kära bloggvänner Jenny och Magnus Andersson på Paleobloggen Under vårt tak.

Recepten i boken är också anpassade till mejerifritt så långt det är möjligt, så att fler ska kunna njuta av goda grillrätter med tillbehör.

Alla recept är förstås som alltid när de kommer från mig även glutenfria.

Många har efterfrågat den här grillkokboken sen den såldes slut för några år sen, så dela gärna vidare det här inlägget till dina vänner i sociala medier och i verkliga livet.

Glödande grillkol

Bloggen verkar också ha uppmärksammats i USA, haft en strid ström av besökare senaste dagarna, bara sen i måndags har 1500 kommit därifrån.

Här finns grillboken på engelska att köpa hos Amazon, tre av mina kokböcker är utgivna på Skyhorse Publishing i New York.

Här hittar du min blogg LCHF Made in Sweden, som jag skrev i samband med Amerika-lanseringen.

Bilderna från grillkokboken i inlägget är tagna av Mikael Eriksson.

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2018/06/13/min-grillkokbok-har-kommit-ut-pa-nytt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.