Vinnare i kokbokstävlingen

Birgitta Höglunds kokböcker

Kokboksvinnare är:

Nu har jag utsett två vinnare i min kokbokstävling. Hoppas ni får mycket glädje av mina böcker 🙂

Tyvärr är Långkok för LCHF och Paleo slut hos förlaget, men jag hoppas att jag själv kan ge ut den igen så småningom.

Grillmat LCHF finns fortfarande att köpa här på Adlibris och här på Bokus. Passa på nu när den är så billig, den kan också snart vara slut.

Tack till alla som var med och tävlade och delade länken till mina kokböcker på Facebook.

Långkok för LCHF och Paleo går till: Åsa Österlund

Åsas motivering:
Min 23-årige son har med hjälp av LCHF på bara ett drygt halvår fått en livskvalité han aldrig tidigare haft. En livslång överväldigad trötthet och en allt allvarligare depression har nu gett med sig och han vill och orkar för första gången i sitt liv göra saker. Och från att mat mest har varit något ångestladdat har han nu blivit väldigt intresserad av mat och matlagning. Jag hade lovat honom att han ska få din bok – Långkok, men dessvärre har den ju nu sålt slut och går inte att få tag på längre. Därför vill jag gärna vinna boken till honom.

Grillmat LCHF går till: Cecilia Olander

Ceceilias motivering:

I somras när en tromb tog paviljongen och gubben slog sönder tummen och jag lyfte sönder axeln under bygget av vår nya veranda i stugan i Nyhem utanför Bräcke i vårt vackra Jämtland, eller hur Birgitta Höglund då var vår stora fina char smoke grill en tröst 🙂 skulle därför bli väldigt glad att vinna din LCHF Grill kokbok.

Grillmat LCHF 45 kr på Adlibris

Grillmat LCHF 45 kr på Adlibris

Published in: on 01 mars 2015 at 18:14  Kommentera  
Tags: , , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2015/03/01/vinnare-i-kokbokstavlingen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.