Recension av Låt bönor förändra ditt liv – Kokboken på bloggen Leva sunt

Fin recension av bönkokboken

Nu är det många som fått hem sina exemplar av min femte kokbok som släpptes för en vecka sen, Låt bönor förändra ditt liv – Kokboken.

Blev väldigt glad igår när jag tittade in på Bokus topplista över mest sålda böcker inom ämnet Mat & Dryck, där boken låg 2a.

Lika glad blev jag åt att läsa den här fina recensionen inne på bloggen Leva sunt.

Där får du också ta del av ett särskilt inlägg med mitt recept från kokboken på en indisk kikärtsgryta, det hittar du här.

Bilderna i inlägget är lånade från Jessica Sundbergs blogg Leva sunt.

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2018/01/15/recension-av-lat-bonor-forandra-ditt-liv-kokboken-pa-bloggen-leva-sunt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej. Grattis till fin blogg och fina bilder och läckra recept.
    Jag är i klimakteriet är så trött. Vill verkligen bli piggare. Min fråga äter du bönor till frukost!!
    Jobbar på sjukhus stressigt jämt vet inte snart vad jag ska äta.
    Tack på förhand Pirkko

    • Tack, glad att du tycker om min snart 9-åriga blogg. I dagens inlägg kommer jag att berätta lite mer om just hur jag äter till frukost, ta gärna en titt på det 🙂

  2. Här har jag lagat Frittatan! http://attlevasunt.se/frittata-med-svarta-bonor Nu bjuder jag inte läsarna på fler recept 🙂

    • Tack, så glad att du tyckte om min kokbok och provlagat lite på din blogg 🙂

  3. Hej, Vad kul att du såg min recension. Jag är verkligen riktigt förtjust i boken!! Ikväll ska jag laga Frittata tänkte jag. Men inte i Crock Pot 🙂 Jag såg försent att det stod kokosgrädde. Hade bara kokosmjölk hemma. Blev gott det med. Får helt enkelt testa med kokosgrädde nästa gång eller i övriga recept där detta ska ingå. Tack för att du skrev om recensionen på din blogg!

  4. Din blogg är jättebra.
    Letar ofta recept här.


Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.