HälsoYran i Östersund

Ecocaféet i Östersund...

Ecocaféet i Östersund…

Yrandagar i Östersund

I samband med StorsjöYran nästa helg så arrangerar vi på Ecocaféet en HälsoYra.

Den hålls i lokalen bredvid caféet på Storgatan 26, en yra som pågår from idag till nästa söndag, alltså 22-31 juli.

Där kan du lyssna på föreläsningar, prova på olika slags kroppsbehandlingar, yoga, meditation och mycket mer.

Du får gärna komma in och prata mat med mig i morgon lördag, jag bjuder då på välkyld Kombucha ur Wonderbag med Spröda frökex från Huså Bröd som tilltugg.

Har du vägarna förbi Östersund i morgon så hoppas jag vi ses 🙂

Spröda frökex från Huså Bröd...

Spröda frökex från Huså Bröd med Storsjön i bakgrunden…

Wonderbag med min kokbok

Wonderbag med min kokbok…

Therese Renåkers servetter...

Therese Renåkers servetter…

Jag kommer även att sälja Therese Renåkers servetter, som just släppts i hennes nya webshop AllMyTesign.

Där säljer Therese sina alster med vackra Mandala-motiv, här kan du läsa mer om hur hon kom på idén att sprida sin konst på hennes hemsida.

Mandalan "Guldjord" av Therese Renåker...

Mandalan ”Guldjord” av Therese Renåker…

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2016/07/22/halsoyran-i-ostersund/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.