Artikel om mig, fibromyalgi och LCHF/Paleo i Året Runt

Birgitta Höglund Foto Tobias Nykänen

Att äta sig till en bättre hälsa

Nu har Anna Horn​s artikel om min hälsoresa från Året Runt i höstas kommit ut på nätet.

Hoppas kunna ge hopp till alla som liksom jag drabbats av fibromyalgi ❤

Birgitta började äta LCHF och blev fri från fibromyalgi

3 tecken på fibromyalgi

Nya matvanor med LCHF och paleo

Så här har Ann Fernholm skrivit om artikeln på sin blogg:

”Jag älskar solskens historier, och Birgitta Höglunds berättelse är verkligen en solskenshistoria”

Läs mer här på Anns blogg Ett sötare blod.

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2016/01/28/artikel-om-mig-fibromyalgi-och-lchfpaleo-i-aret-runt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.