Kokbokstips inför Fars Dag

Reklam för mina kokböcker

Fars Dag närmar sig, i år är det alla pappors dag den 12 november.

Vill du hjälpa din pappa att bli en bättre kock och på samma gång få en möjlighet att förbättra sin livsstil?

Då hittar du länkar till mina kokböcker på Bokus här nedan, de finns även på andra nätbokhandlar och i den lokala bokhandeln.

Nedanför länkarna ser du några bilder från de olika kokböckerna.

Alla recept i mina kokböcker är glutenfria och utan tillsatt socker, men de innehåller förstås väldigt många goda smaker.

Jag blir både glad och tacksam om du vill dela inlägget vidare till dina vänner, så fler får chansen att upptäcka mina kokböcker.

Har du redan köpt någon av böckerna på Bokus så blir jag ännu gladare om du vill skriva en liten recension därinne 🙂

Stora diabeteskokboken: recept och råd för stabilt blodsocker, skriven med Lars-Erik Litsfeldt

Baka med frukt & grönt – en glutenfri blandning av sött och salt

Gröna, sköna tillbehör för ett friskare liv

Låt bönor förändra ditt liv – Kokboken, skriven med Lars-Erik Litsfeldt och Patrik Olsson

Birgitta Höglund bästa grilltips

Gammaldags husmanskost på nytt sätt (Finns endast som E-kokbok), skriven med Annika Dahlqvist

Fläsklägg och blomkålsstomp med pepparrot och brynt smör från Stora diabeteskokboken Foto Mikael Eriksson
Pepparnötter med ädeloströra från Baka med frukt & grönt
Smått och gott från Gröna, sköna tillbehör
Några smakprov från Låt bönor förändra ditt liv – Kokboken
Krämiga blåmusslor från mina bästa grilltips Foto Mikael Eriksson
Tjälknöl från Gammaldags husmanskost Foto Mikael Eriksson
Published in: on 05 november 2023 at 11:11  Kommentera  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2023/11/05/kokbokstips-infor-fars-dag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.