Ett litet rop på hjälp

Vädjan

Vill du hjälpa mig att sprida min nya kokbok?

Gå då gärna in på Bokus via den här länken och klicka Gilla på Facebook-symbolen eller Twitter om du vill sprida den där, det tar bara några sekunder.

Stort tack på förhand, det betyder mycket för mig att få hjälp den här vägen nu när jag inte kan resa runt och ha föreläsningar/boksigneringar.

Jag i matfototagen
Foto Jan Andersson

Här har det idag kommit in två recensioner av kokboken på Bokus, skriv gärna en du med om du köper den där.

”Köp den här boken! Så härliga och nyttiga recept med de mest underbara bilder! Birgitta Höglund är en sann inspiratör!”

”Nu blir det spännande, goda och nyttiga tillbehör till maten!
Jag tror att alla har en favoritkock. Birgitta Höglund är min!
Vi har samma syn på mat och har båda ätit oss till bättre hälsa. Jag älskar det enkla naturliga och att förutom recepten få njuta av de underbara bilderna blir en skön bonus.
Denna bok spår jag blir ytterligare en klassiker. Full pott”

Brunchrätter från Gröna, sköna tillbehör
Foto Birgitta Höglund

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2020/04/22/ett-litet-rop-pa-hjalp/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej Birgitta,
    Jag har försökt att gå in och gilla via länken, som du skrev. Jag kommer direkt till din bok, men där finns det inga symboler och ingenstans att gilla.
    Jag har i alla fall beställt boken 😊

    Allt gott!
    Eva Kärfstedt

    Skickat från min iPhone

    • Hej och tack, så snällt av dig, Eva ❤ Från dator ser man Gillasymbolerna, men inte från mobil upptäckte jag nu…

      • Jag delade på min mobil. Hittade länk genom de tre prickarna uppe till höger.
        Funderar också på att köpa boken.
        Ha det bra i det sköna vårvädret
        Hälsningar Margareta

      • Åh, tack så bra att du talade om det, Margareta. Och att du vill ha min kokbok 🙂


Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.