Vinterns bästa gröna tillbehör

Vintermat

Tittar in en sväng för att tipsa om det jag gillar bäst att ha som tillbehör till min mat nu på vintern.

Kål i alla former och färger, strimlad, smörstekt och kryddad med salt, peppar och lite äppelcidervinäger.

Närodlat, nyttigt, billigt och underbart gott 🙂

För dig som vill ha recept på det så finns det här.

Och för dig som vill ha ännu fler recept och tips på gröna, sköna tillbehör, så har Adlibris 3 av mina kokböcker med på årets Bokrea.

Klicka på bilderna nedan så kommer du direkt till respektive kokbok.

Låt bönor förändra ditt liv – Kokboken

Diabeteskokboken för män

Mandelvåfflor från Gammaldags husmanskost på nytt sätt

 

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2019/02/18/vinterns-basta-grona-tillbehor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.