20 kr rabatt på Diabeteskokboken för män

Specialpris på nyutkommen kokbok

Häromdagen utkom min fjärde kokbok, Diabeteskokboken för män.

Den här gången har jag skrivit tillsammans med Lars-Erik Litsfeldt.

Nu har vårt förlag Pagina ordnat ett specialpris på Bokus, uppge koden Diabetes när du beställer så får du 20 kr rabatt.

Hjälp oss gärna att sprida länken vidare så fler får chansen att äta sig till en bättre hälsa.

De läckra bilderna i kokboken är tagna av Mikael Eriksson, som också står för formgivningen.

Här kan du läsa mer om vår Diabeteskokbok på Anne Aobadias sida Matkärlek.

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2017/11/29/20-kr-rabatt-pa-diabeteskokboken-for-man/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej

    Vill bara göra dig uppmärksam på att när man anger koden Diabetes så får man 20 KRONOR i rabatt…inte 20% (som skulle ha blivit det dubbla)

    Må bäst!

    Mvh
    Christine

    • Tack, men det står 20 kr i inlägget, ändrade samma dag då jag såg att jag skrivit fel.


Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.