Följ med på Harmoniresa till Makrigialos i oktober 2018

Njutbar hälsoresa

Vilket otroligt gensvar jag och Therese Renåker fått sen vi gick ut med bokningsmöjlighet för vår harmoniresa till Makrigialos häromdagen.

Nu har vi bara en plats kvar på den första resan som har flygalternativ från Stockholm, Göteborg och Malmö med avgång 4/10 2018.

Vecka 2, den 11/10, avgår endast från Stockholm, där finns fortfarande platser kvar.

Therese har tidigare jobbat som lärare på Paleo Institute där hon utbildat kostrådgivare och näringsterapeuter.

Hon är även en mycket kunnig föreläsare inom ämnena kvinnliga hormoner och stress.

Så har du frågor om vad det än må vara gällande vår mat och hälsa, så har Therese ett svar.

Jag delar med mig av tips på hur jag förbättrat min egen hälsa med hjälp av kosten och lättare träning, vi lagar också lite mat tillsammans.
Therese är experten på hur maten kroppen fungerar tillsammans, mitt specialområde är hur du får den nyttiga maten att bli så god som möjligt.

Vill du följa med oss och ta del av de här kunskaperna samtidigt som du njuter av en lugn och skön semester?

Läs då gärna mer om resan här på Harmoniresor.se.

Uppdatering 15/11:

Nu är första veckan på vår resa till Makrigialos 2018 fullbokad, tack till alla som vill följa med.
Den 11/10 har vi platser kvar, då med avgång från Arlanda.

(Om du inte fått bekräftelse på din bokning så maila info (@) harmoniresor.se så hör vi av oss, verkar som en del har problem att boka via I-pad)

Published in: on 14 november 2017 at 17:44  Kommentera  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2017/11/14/folj-med-pa-harmoniresa-till-makrigialos-i-oktober-2018/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.