Bokrea på Bokus och Adlibris

Mina kokböcker för 49 kr på Bokus just nu

Mina kokböcker för 49 kr på Bokus just nu

Billigt och gott

Nu har bokrean dragit igång på riktigt. Mängder av mycket intressanta LCHF och Paleo-böcker finns med i år.

Vill du investera i din och familjens hälsa, så köp några böcker till dig själv och några att ge bort till barn, kusiner, farbröder, mostrar och andra lika nära och kära.

Priset på mina båda böcker är bara 49 kr styck, du får knappt en blombukett för det priset…

Grillmat LCHF av Birgitta Höglund Foto Mikael Eriksson

Du kan beställa båda kokböckerna här på Bokus.

Uppdatering 25/2 20.47. Långkok är nu tyvärr slutsåld och det verkar inte som förlaget tänker trycka upp fler, den är listad definitivt slut hos dem, precis som LCHF för seniorer.

Adlibris finns Grillmat med på rean, den kostar där 45 kronor.

Jag köpte 10 av varje, till bara en bråkdel av priset jag normalt får betala direkt från förlaget 🙂

De blir bra att ta till om jag blir bortbjuden på middag, så behöver jag inte fundera vad jag ska köpa som gåbortspresent.

Förhandsbeställningarna har gått riktigt bra, ligger på 2 plats med Långkok och 5 plats med Grillmat över flest sålda böcker inom kategorin Mat & Dryck.

Blir glad om du hjälper mig att sprida det här inlägget vidare till dina vänner på olika sociala medier.

Jag har bara Facebook själv, lägg gärna till mig som vän om du vill ta del av mina inlägg där.

Just nu endast 49 kr på Bokus

Published in: on 25 februari 2015 at 17:34  Kommentera  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2015/02/25/bokrea-pa-bokus-och-adlibris/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.