Om Kostfonden och vinn en bok av Ann Fernholm

Länk till Kostfonden.se

Länk till Kostfonden.se

Bli månadsgivare

Håller på och skriver för fullt på det jag utlovade i förra inlägget om min hållbara livsstil, det om vår dagliga mat.

Det kommer när jag fått det klart, här bryter jag av med ett reklaminlägg för en mycket god sak, nämligen Kostfonden.

Skulle du vilja att kostforskningen går framåt, så vi och generationerna som kommer efter oss kan få lära oss mer om använda maten som medicin istället för att behöva äta mer och fler piller?

Stöd då Ann Fernholms stora projekt, Kostfonden. Du kan bli månadsgivare eller ge en engångssumma, det är ett bra sätt att hjälpa till att förändra världen till det bättre.

På bloggen Ett sötare blod kan du vinna någon av Fernholms böcker om du registrerar dig som månadsgivare, sista chansen idag 10/2 så passa på.

Det sötaste vi har och Ett sötare blod av Ann Fernholm

Det sötaste vi har och Ett sötare blod av Ann Fernholm

Jag är månadsgivare till Kostfonden, hoppas du följer mitt och många andras exempel.

Det här delade jag nyss på Facebook i de grupper jag är medlem i, gör gärna det du med.

Jag har återvänt till Facebook ett tag efter en skön paus som var mycket välbehövlig, på grund av flera olika anledningar som jag inte vill berätta.

Jag kommer att starta en sida kopplad bara till bloggen när jag kommer hem, om jag får till tekniken att fungera.

Här får du se lite bilder från balkongen i Alanya idag, ösregn, åska, tromber och bara + 6 i morse.

Då passar det fint att sitta inne och skriva 🙂

Tromb i Alanya

Tromb över Kleopatrastranden

Regnväder över Borgen i Alanya

Regnväder över Borgen i Alanya

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2015/02/10/om-kostfonden-och-vinn-en-bok-av-ann-fernholm/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Vad bra att du startar en f-booksida kopplat till bloggen! Då blir det lättare att se dina inlägg här. Jag är så dålig på att följa bloggar om jag inte får en påminnelse😉 Tycker om att läsa dina inlägg. Ha det gott sista tiden i Alanya!

    • Tack, ja jag har förstått att många trott att jag slutat skriva helt, bara för att jag inte velat vara inne på Facebook 😉

  2. Fin bild du fick på tromben! 👍


Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.