Bokrea – Gammaldags husmanskost endast 129 kr

Rea på god mat

Just nu har mitt förlag Lumio bokrea, min och Annika Dahlqvists Gammaldags husmanskost på nytt sätt säljs för endast 129 kr.

Här nedan ser du några av Mikael Erikssons vackra bilder från boken.

Kokboken är en samlingsutgåva med recept från mina slutsålda kokböcker LCHF för seniorer och Långkok för LCHF och Paleo.

Så förutom Annika Dahlqvists förord finns även Ann Fernholms med från Långkok, en mycket intressant betraktelse om fettets betydelse i vår mat.

Recepten är helt glutenfria och så långt det är möjligt anpassade även till alla som äter mejerifritt.

Oxsvans Stifado, en av rätterna i Gammaldags husmanskost
Foto Mikael Eriksson

Gubbröra
Foto Mikael Eriksson

Torsk med äggsås
Foto Mikael Eriksson

Baconlindad renfärslimpa Foto Mikael Eriksson

Chokladdoppade kokoskakor Foto Mikael Eriksson

Published in: on 03 mars 2018 at 17:55  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2018/03/03/bokrea-gammaldags-husmanskost-endast-129-kr/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej! Ang boken Gammaldags husmanskost. Jag undrar om den skulle passa mig. Jag är vegetarian och glutenkänslig. Jag vill veta om detta innan jag köper boken, för jag skulle bli såååå besviken om jag inte kan använda recepten. Många vänliga hälsningar Eva Valltjärn


Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.