Julklappstips!

Entrecôte med Café de Paris-smör från Grillmat LCHF Foto Mikael Eriksson Foto Mikael Eriksson

Entrecôte med Café de Paris-smör från Grillmat LCHF
Foto Mikael Eriksson

Hård julklapp till grillentusiasten

Här kommer ett tips på en god och nyttig julklapp till den som redan har det mesta i prylväg.

Min kokbok Grillmat LCHF säljs till och med i morgon 25/10 för bara 69 kr på Bokus, du hittar den här.

Här på Smakprov.se kan du ta del av några recept, så du inte köper grisen i säcken.

Grillmat LCHF av Birgitta Höglund Foto Mikael Eriksson

Ordinarie pris är 190 kr, så det är verkligen ett bra erbjudande. Jag passade på att köpa 10 st, 100 kr billigare än mitt pris direkt från förlaget.

Boken är snart slutsåld hos mitt förlag Pagina, så passa på om du vill ha en till dig själv också, eller som en gåbortspresent till alla julfester framöver.

Hoppas du hjälper mig genom att köpa den här boken, så den säljs slut hos förlaget.

Då får jag nämligen överta utgivningsrätten precis som för LCHF för seniorer och Långkok för LCHF och Paleo 🙂

Vill du köpa nån av mina kokböcker på engelska, så hittar du dem också hos Bokus.

Low Carb High Fat Barbecue - Birgitta Höglund

Parmalindat, fyllt kycklinglår från Grillmat LCHF Foto Mikael Eriksson

Parmalindat, fyllt kycklinglår från Grillmat LCHF Foto Mikael Eriksson

Published in: on 24 oktober 2015 at 23:13  Comments (4)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2015/10/24/julklappstips/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hejsan,

    Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
    Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på tove.lindgren@pvmmedia.com så kan jag skicka ett exempel på ämne och ersättning.

    Mvh, Tove

  2. Tack f tipset. Har ju din grillbok redan men nu får det bli en julklapp. Älskar dina recept


Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.