Artikel om mig och min hälsoresa i nya ÖP Magasin

Tidningsintervju

Nu har första numret av månadstidningen ÖP Magasin kommit ut därhemma i Jämtland.

Så roligt att få vara med i en stor intervju om min hälsoresa och kokboksskrivande på hemmaplan, här kan du läsa artikeln i nätupplagan.

Jag kommer att delta med recept från mina kokböcker i tidningen framöver, på sidan 21 hittar du min spalt Birgittas mat med ett gott tips till påsk.

Published in: on 23 mars 2018 at 15:30  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2018/03/23/artikel-om-mig-och-min-halsoresa-i-nya-op-magasin/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.