Tävling och sista chansen att köpa Grillmat LCHF för bara 129 kr

Grillmat LCHF av Birgitta Höglund Foto Mikael Eriksson

Kokboksrea och tävling

Sommaren fortsätter med full kraft, vilket underbart väder det varit senaste tiden.

Grillsäsongen är alltså långt ifrån över, så har du inte köpt min kokbok Grillmat LCHF än är det hög tid nu.

Parmalindat, fyllt kycklinglår från Grillmat LCHF Foto Mikael Eriksson

Parmalindat, fyllt kycklinglår från Grillmat LCHF Foto Mikael Eriksson

Erbjudandet på 129 kr är ett samarbete mellan Tidningen Matkärlek och mitt svenska förlag Pagina, pågår bara till den 30 augusti.

Så skynda dig in via den här länken och beställ, så har du gott om läckra recept att testa framöver.

Boken passar förstås utmärkt att ge bort som present också, till alla som uppskattar naturligt god mat.

Vill du ha boken (eller som E-bok) på engelska istället, så finns den här på Bokus och Adlibris.

För dig som ännu inte är prenumerant på den glutenfria LCHF/Paleo-tidningen Matkärlek, så har de nu ett erbjudande på 3 nummer för 99 kr.

Uppge koden BIRGITTAH så får du tidningen till det priset.

Vill du vinna ett signerat exemplar av boken så dela det här inlägget på din blogg, Facebook, Twitter, Instagram eller var du nu brukar träffa dina vänner.

Skriv en kommentar här nedanför och berätta varför just du vill vinna boken.

Low Carb High Fat Barbecue - Birgitta Höglund

The URI to TrackBack this entry is: https://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2015/08/19/tavling-och-sista-chansen-att-kopa-grillmat-lchf-for-bara-129-kr/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Vill såklart jättegärna vinna din bok….recept på god, nyttig mat är underbart. Min lchfresa har hamnat lite på villovägar i sommar så jag kan behöva lite ny inspiration.
    Följer dig på fb och läser gärna din blogg.du är toppen.
    // Britta

  2. Vi älskar grillat i familjen. Skulle behöva flera idéer på bra mat som mina selektiva diagnosbarn kanske kan testa att äta. Lätt att fastna i några få recept.

  3. Som nybörjare inom LCHF så är jag Mycket intresserad av att lära mej mer om denna hittills för mig fantastiska kost som bara efter kort tid gjort så mycket vad det gäller min diabetes,livslånga tarmbesvär mm. Så vill mer än gärna bli ägare till boken den skulle göra sig fint i mitt kök och ge mig fortsatt inspiration till de dagar då fantasin tryter Mvh

  4. Klart jag skulle bli superglad över att få vinna ett signerad bok av Birgitta Höglund. En bok full med inspiration, vackra bilder och goda recept vore underbart. Då jag mår väldigt bra, hittat många goda recept via Birgittas sidor och tagit del av goda recept via Facebook som Birgitta delar med sig, gör att jag kommer fortsätta med denna kost, bjuda nära och kära på det och därmed kunna inspirera en och annan att även de ska prova detta med lchf efter sina egna förutsättningar. Tack Birgitta för den inspiration och trevliga bemötande du har mot oss dina följare. Fortsätt skapa 🌺


Skriv gärna en kommentar så jag får höra vad du tycker om min blogg!

