LCHF-camp med Anna Hallén på Gran Canaria i juni 2012

Reklampaus

Nu kommer lite reklam för ett projekt som ligger mig varmt om hjärtat, en del av det arbete som jag sysslat med den sista tiden.

Nämligen LCHF-camp på Gran Canaria med Anna Hallén och Gran Canaria Experten.

Som den minnesgode läsaren kanske kommer ihåg, så var jag i maj iväg på en Zumbaresa med Anna till nämnda ö.

Efter den resan har jag dels fått erbjudande om att hålla en Tapaskurs på nästa års resa, men även fått förfrågan om jag kan ta hand om meny- och receptplanering till ett LCHF-camp.

Eftersom jag älskar att resa och brinner för att dela med mig av mina matkunskaper, så är ju det här ett gyllene tillfälle för mig att kombinera de två sakerna.

Resan vänder sig till Dig som har problem med en stor övervikt och behöver hjälp att komma igång för att bli av med den.

Det är ett riktigt digert program som erbjuds under den två veckor långa kursen.

Anna Hallén, Eva Larsdotter, Marie Erlandsson-Tordsjänta och jag kommer att jobba för att deltagarna ska komma hem med massor av ny kunskap om mat, träning, sockerberoende och värkproblematik.

All denna kunskap sammantagen kan öka motivationen att äntligen börja ett nytt liv.

Kämpar du med alldeles för stor vikt för att din kropp ska må bra? Ja, då kan du ha mycket hjälp av den här resan.

Vi kommer också att jobba för att deltagarna ska ha med sig ett antal mindre kilon hem, än när de åkte ner.

The URI to TrackBack this entry is: http://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2011/12/05/lchf-camp-med-anna-hallen-pa-gran-canaria-i-juni-2012/trackback/

RSS-flöde för kommentarer till det här inlägget.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Härligt Birgitta!
    Det blir en suverän kurs med so goda krafter i full sving.
    Och jag ser fram emot min vecka i maj.
    Stor kram ♥

    Gilla

    • Tack, jag tror också vi får till något riktigt bra här. Med ledare som verkligen har provat på både att bli friskare och slankare med LCHF-kosten, så talar vi ju alla av egen erfarenhet :)
      Ska bli så kul att träffas i maj. En lika stor Kram tillbaks.

      Gilla


Kommentarer och delningar mottages tacksamt! :)

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 701 andra följare